2008-04-14

Iksu är överbemannat

Idag var jag och tränade lite senare än vanligt. Jag brukar träna 1500-1700 men idag började jag inte förrns 1700. Det var mycket folk och i stort sätt omöjligt att göra något kreativt. Jag slentrian tränade mest. Värmde upp ordentligt, körde någon form av styrkeuthållighet i 60 moves men ledsnade pga platsbrist. Försökte köra lite styrka i 5 boulder problem men ledsnade pga folk som ska bouldra på mig. Gick och körde minut träning, pratade med peter i tlf.



Sen gick jag hem med min kamera och tog bilder på vägen hem. Eftersom att denna blogg enbart behandlar klättring så får bara en bild av iksus klättervägg.
Lägg märke till att de flesta gått hem nu, och att jag är färdig med min träning. TYPISKT

1 kommentar:

Anonym sa...

haha! Det är lugnt Björn. Kj saknar hals nu för tiden, kriget du vet.
Och det är et jävla blåbär och hallon på tårtan :D