2008-04-24

Sjuk på kjugeupptrappning

Kul, jag har givetvis gått och blivit sjuk inför Kjugekull. Jag som skulle träna och bygga styrka. Så kan det vara. Detta är andra dagen jag är hemma från jobb och träning. Jag har haft och har förmodligen feber. Det hela började med frossa på natten, fyfan vad kallt det var. Jag drömde om kalla hytter på Volvo (montör, Volvo).
Imorgon är det fredag och det var planerat att jag och Anders skulle till Vallberget och sportklättra lite. Jag har bestämt mig för att jag ska åka iväg och, om inte klättra, så ska jag säkra. Jag får ju frisk luft ivarjefall, och det är ju inte fel om man suttit inne och bara spelat spel.

Inför Kjugekull har jag beställt lite nya kläder, inte för att jag klättrar bättre i nya kläder. Det är ju ändå kul att ha nya kläder någon gång. Och är man snygg så klättrar man ju snyggt. Eller?

Inga kommentarer: