2008-03-02

2 veckor utan prestationskännsla

Jag har haft två veckor utan någon som helst känsla för prestation. Jag har inte haft något sug efter att bli bättre eller att göra av med energi som tryckt ner mig. Jag har planerat och planerat varje dag att jag ska komma iväg och träna på klättergymet. Jag har kommit iväg men motivationen där har inte varit sky hög precis. I helgen däremot har jag börjat få tillbaka suget efter hallen. Jag vill dit och suga musten ur greppen, jag vill crimpa skiten ur listerna. Det ska bli gott och komma dit igen och känna att man gjort någonting när man lämnar stället. Nu får vi hoppas att kroppen håller. Ibland kommer det ett stick i axeln som vandrar snabbt iväg utåt i armen och ibland går det hur bra som helst. En massör som släpper på lite knutor hade inte varit fel.

Inga kommentarer: